Vyber si tému často kladených otázok a nájdi odpoveď na svoju otázku.
Áno, prvých 14 dní máš Kuki na skúšku zadarmo. Tri dni pred koncom skúšobného obdobia ťa e-mailom upozorníme, že končí bezplatné využívanie telky Kuki. Po uplynutí bezplatného obdobia sa automaticky zaúčtuje predplatné na nasledujúci mesiac. Ak nebudeš chcieť prejsť do platenej verzie Kuki, službu musíš zrušiť ešte pred uplynutím 14-dňovej skúšobnej doby. V tom prípade ti z účtu nebude stiahnutá žiadna čiastka a služba sa ukončí.
Potrebujeme overiť, že sú údaje z platobnej karty správne a je možné z nej prijímať platby. Po kliknutí na Objednať ťa presmerujeme na zabezpečenú platobnú bránu GoPay, kde ťa vyzveme k zadaniu údajov z tvojej platobnej karty. Na tvojom účte bude rezervovaná čiastka 0,10 €, ktorá slúži výhradne na overenie tvojej platobnej karty. Rezervovaná čiastka sa ti po overení karty vráti, z tvojho účtu teda nebudú stiahnuté žiadne peniaze. Ak službu nezrušíš, po uplynutí bezplatného obdobia sa z tvojho účtu stiahne suma za predplatné na nasledujúci mesiac.
Zrušiť ju môžeš kedykoľvek jednoduchým odstránením platobnej karty v Kuki konte pomocou tlačidla „Zrušiť kartu“ v sekcii Moje platby. Ak službu zrušíš do konca 14-dňovej skúšobnej doby, nebude ti účtovaná žiadna čiastka. Ak už máš Kuki predplatenú na mesiac dopredu, služba sa ti ukončí dňom vypršania mesačného predplatného. Nebudú ti účtované žiadne poplatky navyše.
Kuki môžeš sledovať v zahraničí v členských štátoch EÚ, ak si si službu objednal na území Slovenska. V tom prípade sa na teba vzťahuje zahraničná prenositeľnosť a Kuki ti bude fungovať aj v zahraničí.
E-mailom prebieha väčšina komunikácie s nami, musíme preto overiť, že tvoja e-mailová adresa je vyplnená správne a že prijíma e-mailové správy.
Kuki ID je tvoja e-mailová adresa. Tzn. prihlasovací údaj, ktorým sa prihlasuješ do Kuki konta a do aplikácie Kuki v mobilných zariadeniach a internetovom prehliadači.
Službu Kuki na Slovensku prevádzkuje česká spoločnosť SMART Comp. a.s. Zmluvu uzatváraš so spoločnosťou SMART Comp. a.s., organizačná zložka zahraničnej osoby. Spoločnosť SMART Comp. a.s ako prevádzkovateľ Kuki má všetky povolenia a registrácie potrebné pre poskytovanie služieb na Slovensku.
Pred dokončením objednávky je nutné súhlasiť so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Ďalej je nutné súhlasiť s okamžitým spustením služby. Ak by súhlas nebol schválený, bolo by nutné čakať so spustením služby 14 dní, než skončí lehota na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku. Ak chceš službu čo najskôr bezplatne vyskúšať, máš možnosť spustiť si Kuki na skúšku. Schválenie tohto súhlasu vyžadujeme na základe zákona č. 102/2014 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Čl. 1 §7 ods. 6 bod L).
Kuki malú a Kuki veľkú môžeš používať na 1 fixnom zariadení a na 5 mobilných zariadeniach. Kuki štart môžeš používať na 1 fixnom zariadení. Fixné zariadenie znamená set-top box, aplikácie v televízoroch Samsung, aplikácie v televízoroch a ďalších zariadeniach s operačným systémom Android TV, Apple TV a herných konzolách NVIDIA Shield.
Na zariadení, ktoré chceš spárovať so svojím Kuki kontom, spusti aplikáciu Kuki. Po zvolení jazyka, vyber voľbu "nová registrácia". V nasledujúcom kroku nájdeš www adresu s párovacím kódom pre tvoje zariadenia vo formáte: https://konto.kukitv.sk/kod/ktdvpp. Web adresu otvor v akomkoľvek webovom prehliadači. Zadaj svoj login a heslo. Hotovo, zariadenie je automaticky spárované s tvojim kontom.
Ak chceš Kuki sledovať v internetovom prehliadači, prihlás sa pomocou svojho e-mailu a hesla na: https://play.kuki.tv/. Pre prihlásenie na mobilných zariadeniach si stiahni aplikáciu pre iOS alebo Android a prihlás sa pomocou svojho e-mailu a hesla.
Set-top box si môžeš objednať cez stránku objednať Kuki, kde vyplníš údaje potrebné pre doručenie set-top boxu k tebe domov.
Návod na pripojenie set-top boxu nájdeš v užívateľskej príručke.
V povinnej aj vo voliteľnej ponuke sú kanály vopred prednastavené. Úvodné nastavenie voliteľnej ponuky kanálov môžeš ihneď zmeniť a vybrať si kanály podľa seba. Potom si môžeš kanály meniť nanajvýš raz do mesiaca. Tarifa Kuki štart obsahuje iba povinnú ponuku a kanály sa u nej nedajú zmeniť.
Zmenu voliteľných TV kanálov je možné jednoducho zmeniť v aplikácii Kuki konto. Prejdi do sekcie Moje kanály a kliknutím na + alebo - pridávaj alebo odoberaj tieto kanály. Nezabudni na konci zmeny uložiť. Zmenu môžeš vykonať raz za mesiac.
Niektoré televízne kanály k sebe môžu byť pevne viazané zo zmluvných dôvodov s poskytovateľmi televízneho vysielania, preto ich nie je možné aktivovať samostatne.
Pomocou vylepšení si môžeš upraviť základnú ponuku chytrých funkcií. Môžeš navýšiť počet TV kanálov, rozšíriť objem nahrávok alebo získať plný prístup k seriálom. Informácie o jednotlivých vylepšeniach nájdeš na webe www.kukitv.sk.
Zúčtovacie obdobie je dané základnou službou (Kuki veľká, Kuki malá). Ak si dokúpiš vylepšenia v priebehu tohto zúčtovacieho obdobia, bude ti účtovaná iba pomerná časť. V nasledujúcom zúčtovacom období už bude účtovaná plná cena pridaných vylepšení.
Platba za nákup filmu sa berie z predplatného. Vyber si film a zvoľ Požičať. Ak nemáš dostatočnú výšku predplatného, musíš si dobiť predplatné vo výške požadovanej sumy a film si následne požičať. O všetkom budeš informovaný na TV.
Áno, prvých 14 dní máš Kuki na skúšku zadarmo. Tri dni pred koncom skúšobného obdobia ťa e-mailom upozorníme, že končí bezplatné využívanie telky Kuki. Po uplynutí bezplatného obdobia sa automaticky zaúčtuje predplatné na nasledujúci mesiac. Ak nebudeš chcieť prejsť do platenej verzie Kuki, službu musíš zrušiť ešte pred uplynutím 14-dňovej skúšobnej doby. V tom prípade ti z účtu nebude stiahnutá žiadna čiastka a služba sa ukončí.
Potrebujeme overiť, že sú údaje z platobnej karty správne a je možné z nej prijímať platby. Po kliknutí na Objednať ťa presmerujeme na zabezpečenú platobnú bránu GoPay, kde ťa vyzveme k zadaniu údajov z tvojej platobnej karty. Na tvojom účte bude rezervovaná čiastka 0,10 €, ktorá slúži výhradne na overenie tvojej platobnej karty. Rezervovaná čiastka sa ti po overení karty vráti, z tvojho účtu teda nebudú stiahnuté žiadne peniaze. Ak službu nezrušíš, po uplynutí bezplatného obdobia sa z tvojho účtu stiahne suma za predplatné na nasledujúci mesiac.
Platobnú kartu si zmeníš pomocou tlačidla „Zmeniť platobnú kartu“ v sekcii Moje platby. Presmerujeme ťa na platobnú bránu GoPay, kde vložíš údaje o novej karte a z karty bude strhnutá overovacia platba vo výške 0,60 EUR, ktorú ihneď pripíšeme k predplatnému.
Prehľad všetkých platieb a faktúr nájdeš v sekcii Moje platby. Informácie o každej platbe a faktúru k nej zasielame aj priamo na e-mail.
Úhrada za ďalšie obdobie prebieha vždy deň pred začiatkom nového obdobia. Príklad: Službu máš uhradenú do 16. 3. a nové obdobie začína 17. 3. Peniaze budú strhnuté deň vopred, teda 16. 3.
Pomocou overovacej platby zisťujeme, či sú údaje o platobnej karte správne a je možné z nej prijímať platby. Overovaciu platbu ti vždy pripíšeme do predplatného a predplatné bude započítané k službám.
Platby kartou realizujeme pomocou partnerskej platobnej brány GoPay, ktorá s údajmi platobných kariet nakladá v súlade s najvyššími bezpečnostnými štandardmi. GoPay podlieha dohľadu Českej národnej banky a je v súlade s nariadeniami EÚ. Viac o platobnej bráne sa dozvieš tu.
14 dní zadarmo | Cenník | Ponuka TV kanálov | Televízia v prehliadači | Návod k televízii Kuki | Recenzie a články | Novinky