Otázky a odpovede

Vyber si tému často kladených otázok a nájdi odpoveď na svoju otázku.

O službe Kuki

Je Kuki na 14 dní naozaj zadarmo?

Áno, prvých 14 dní máš Kuki na skúšku zadarmo. Tri dni pred koncom skúšobného obdobia ťa e-mailom upozorníme, že končí bezplatné využívanie telky Kuki. Po uplynutí bezplatného obdobia sa automaticky zaúčtuje predplatné na nasledujúci mesiac. Ak nebudeš chcieť prejsť do platenej verzie Kuki, službu musíš zrušiť ešte pred uplynutím 14-dňovej skúšobnej doby. V tom prípade ti z účtu nebude stiahnutá žiadna čiastka a služba sa ukončí.

Prečo musím zadať údaje z platobnej karty?

Potrebujeme overiť, že sú údaje z platobnej karty správne a je možné z nej prijímať platby. Po kliknutí na Objednať ťa presmerujeme na zabezpečenú platobnú bránu GoPay, kde ťa vyzveme k zadaniu údajov z tvojej platobnej karty. Na tvojom účte bude rezervovaná čiastka 0,10 €, ktorá slúži výhradne na overenie tvojej platobnej karty. Rezervovaná čiastka sa ti po overení karty vráti, z tvojho účtu teda nebudú stiahnuté žiadne peniaze. Ak službu nezrušíš, po uplynutí bezplatného obdobia sa z tvojho účtu stiahne suma za predplatné na nasledujúci mesiac.

Ako môžem službu ukončiť?

Zrušiť ju môžeš kedykoľvek jednoduchým odstránením platobnej karty v Kuki konte pomocou tlačidla „Zrušiť kartu“ v sekcii Moje platby. Ak službu zrušíš do konca 14-dňovej skúšobnej doby, nebude ti účtovaná žiadna čiastka. Ak už máš Kuki predplatenú na mesiac dopredu, služba sa ti ukončí dňom vypršania mesačného predplatného. Nebudú ti účtované žiadne poplatky navyše.

Môžem sledovať Kuki aj v zahraničí?

Kuki môžeš sledovať v zahraničí v členských štátoch EÚ, ak si si službu objednal na území Slovenska. V tom prípade sa na teba vzťahuje zahraničná prenositeľnosť a Kuki ti bude fungovať aj v zahraničí.

Prečo musím overovať e-mailovú adresu?

E-mailom prebieha väčšina komunikácie s nami, musíme preto overiť, že tvoja e-mailová adresa je vyplnená správne a že prijíma e-mailové správy.

Čo je to Kuki ID?

Kuki ID je tvoja e-mailová adresa. Tzn. prihlasovací údaj, ktorým sa prihlasuješ do Kuki konta a do aplikácie Kuki v mobilných zariadeniach a internetovom prehliadači.

Kto je prevádzkovateľom služby Kuki?

Službu Kuki na Slovensku prevádzkuje česká spoločnosť SMART Comp. a.s. Zmluvu uzatváraš so spoločnosťou SMART Comp. a.s., organizačná zložka zahraničnej osoby. Spoločnosť SMART Comp. a.s ako prevádzkovateľ Kuki má všetky povolenia a registrácie potrebné pre poskytovanie služieb na Slovensku.

Ktoré súhlasy musím schváliť pred dokončením objednávky?

Pred dokončením objednávky je nutné súhlasiť so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Ďalej je nutné súhlasiť s okamžitým spustením služby. Ak by súhlas nebol schválený, bolo by nutné čakať so spustením služby 14 dní, než skončí lehota na odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku. Ak chceš službu čo najskôr bezplatne vyskúšať, máš možnosť spustiť si Kuki na skúšku. Schválenie tohto súhlasu vyžadujeme na základe zákona č. 102/2014 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Čl. 1 §7 ods. 6 bod L).

Späť hore

Zariadenia

Na koľkých zariadeniach môžem Kuki používať?

Kuki malú a Kuki veľkú môžeš používať na 1 fixnom zariadení a na 5 mobilných zariadeniach. Kuki štart môžeš používať na 1 fixnom zariadení. Fixné zariadenie znamená set-top box, aplikácie v televízoroch Samsung, aplikácie v televízoroch a ďalších zariadeniach s operačným systémom Android TV, Apple TV a herných konzolách NVIDIA Shield.

Ako spárovať zariadenia s Kuki?

Na zariadení, ktoré chceš spárovať so svojím Kuki kontom, spusti aplikáciu Kuki. Po zvolení jazyka, vyber voľbu "nová registrácia". V nasledujúcom kroku nájdeš www adresu s párovacím kódom pre tvoje zariadenia vo formáte: https://konto.kukitv.sk/kod/ktdvpp. Web adresu otvor v akomkoľvek webovom prehliadači. Zadaj svoj login a heslo. Hotovo, zariadenie je automaticky spárované s tvojim kontom.

Ako spustiť Kuki na mobilných zariadeniach?

Ak chceš Kuki sledovať v internetovom prehliadači, prihlás sa pomocou svojho e-mailu a hesla na: https://play.kuki.tv/. Pre prihlásenie na mobilných zariadeniach si stiahni aplikáciu pre iOS alebo Android a prihlás sa pomocou svojho e-mailu a hesla.

Ako si môžem objednať set-top box?

Set-top box si môžeš objednať cez stránku objednať Kuki, kde vyplníš údaje potrebné pre doručenie set-top boxu k tebe domov.

Čo mám robiť, keď mi kuriér doručí set-top box?

Ak ti kuriér doručí set-top box, zaregistruj sa a potom prihlás do Kuki konta, zvoľ si služby, ktoré chceš využívať. Po úhrade zvolených služieb môžeš ihneď začať sledovať televíziu pomocou set-top boxu.

Ako mám pripojiť set-top box k svojej televízii?

Návod na pripojenie set-top boxu nájdeš v užívateľskej príručke.

Späť hore

Chytré funkcie

Aké kanály mám predvolené, keď si objednám a zaplatím Kuki?

V povinnej aj vo voliteľnej ponuke sú kanály vopred prednastavené. Úvodné nastavenie voliteľnej ponuky kanálov môžeš ihneď zmeniť a vybrať si kanály podľa seba. Potom si môžeš kanály meniť nanajvýš raz do mesiaca. Tarifa Kuki štart obsahuje iba povinnú ponuku a kanály sa u nej nedajú zmeniť.

Ako si vyberiem alebo zmením voliteľné televízne kanály?

Zmenu voliteľných TV kanálov je možné jednoducho zmeniť v aplikácii Kuki konto. Prejdi do sekcie Moje kanály a kliknutím na + alebo - pridávaj alebo odoberaj tieto kanály. Nezabudni na konci zmeny uložiť. Zmenu môžeš vykonať raz za mesiac.

Prečo nemôžem niektoré kanály pridať jednotlivo, ale iba v skupine?

Niektoré televízne kanály k sebe môžu byť pevne viazané zo zmluvných dôvodov s poskytovateľmi televízneho vysielania, preto ich nie je možné aktivovať samostatne.

Ako fungujú vylepšenia služby Kuki?

Pomocou vylepšení si môžeš upraviť základnú ponuku chytrých funkcií. Môžeš navýšiť počet TV kanálov, rozšíriť objem nahrávok alebo získať plný prístup k seriálom. Informácie o jednotlivých vylepšeniach nájdeš na webe www.kukitv.sk.

Prečo mi je účtovaná iba pomerná časť za dokúpenie vylepšení?

Zúčtovacie obdobie je dané základnou službou (Kuki veľká, Kuki malá). Ak si dokúpiš vylepšenia v priebehu tohto zúčtovacieho obdobia, bude ti účtovaná iba pomerná časť. V nasledujúcom zúčtovacom období už bude účtovaná plná cena pridaných vylepšení.

Môžem si zrušiť vylepšenia v priebehu zúčtovacieho obdobia?

Vylepšenia si v Kuki konte môžeš zrušiť kedykoľvek. Služby vylepšení ti budú fungovať do konca zúčtovacieho obdobia základnej služby (Kuki veľká, Kuki malá).

Ako si kúpim samostatný film z videotéky?

Platba za nákup filmu sa berie z predplatného. Vyber si film a zvoľ Požičať. Ak nemáš dostatočnú výšku predplatného, ​​musíš si dobiť predplatné vo výške požadovanej sumy a film si následne požičať. O všetkom budeš informovaný na TV.

Späť hore

Platba

Je Kuki na 14 dní naozaj zadarmo?

Áno, prvých 14 dní máš Kuki na skúšku zadarmo. Tri dni pred koncom skúšobného obdobia ťa e-mailom upozorníme, že končí bezplatné využívanie telky Kuki. Po uplynutí bezplatného obdobia sa automaticky zaúčtuje predplatné na nasledujúci mesiac. Ak nebudeš chcieť prejsť do platenej verzie Kuki, službu musíš zrušiť ešte pred uplynutím 14-dňovej skúšobnej doby. V tom prípade ti z účtu nebude stiahnutá žiadna čiastka a služba sa ukončí.

Prečo musím zadať údaje z platobnej karty?

Potrebujeme overiť, že sú údaje z platobnej karty správne a je možné z nej prijímať platby. Po kliknutí na Objednať ťa presmerujeme na zabezpečenú platobnú bránu GoPay, kde ťa vyzveme k zadaniu údajov z tvojej platobnej karty. Na tvojom účte bude rezervovaná čiastka 0,10 €, ktorá slúži výhradne na overenie tvojej platobnej karty. Rezervovaná čiastka sa ti po overení karty vráti, z tvojho účtu teda nebudú stiahnuté žiadne peniaze. Ak službu nezrušíš, po uplynutí bezplatného obdobia sa z tvojho účtu stiahne suma za predplatné na nasledujúci mesiac.

Ako zmeniť platobnú kartu?

Platobnú kartu si zmeníš pomocou tlačidla „Zmeniť platobnú kartu“ v sekcii Moje platby. Presmerujeme ťa na platobnú bránu GoPay, kde vložíš údaje o novej karte a z karty bude strhnutá overovacia platba vo výške 0,60 EUR, ktorú ihneď pripíšeme k predplatnému.

Kde nájdem faktúru?

Prehľad všetkých platieb a faktúr nájdeš v sekcii Moje platby. Informácie o každej platbe a faktúru k nej zasielame aj priamo na e-mail.

Kedy prebehne úhrada na ďalšie obdobie?

Úhrada za ďalšie obdobie prebieha vždy deň pred začiatkom nového obdobia. Príklad: Službu máš uhradenú do 16. 3. a nové obdobie začína 17. 3. Peniaze budú strhnuté deň vopred, teda 16. 3.

Čo znamená overovacia platba?

Pomocou overovacej platby zisťujeme, či sú údaje o platobnej karte správne a je možné z nej prijímať platby. Overovaciu platbu ti vždy pripíšeme do predplatného a predplatné bude započítané k službám.

Sú údaje o platobnej karte v bezpečí?

Platby kartou realizujeme pomocou partnerskej platobnej brány GoPay, ktorá s údajmi platobných kariet nakladá v súlade s najvyššími bezpečnostnými štandardmi. GoPay podlieha dohľadu Českej národnej banky a je v súlade s nariadeniami EÚ. Viac o platobnej bráne sa dozvieš tu.

Späť hore