Podpora

Kuki podpora

Ukončili sme predaj Kuki SK. Pre existujúcich klientov sa však nič nezmenilo

Od začiatku júna 2024 už nie je možné zakúpiť (predplatiť si) internetovú televíziu Kuki SK na našej webovej stránke www.kukitv.sk. Pre existujúcich zákazníkov sa však nič nemení, môžu naďalej využívať Kuki ako doteraz. Nižšie si môžete prečítať odpovede na najčastejšie kladené otázky týkajúce sa zmien v televízii Kuki na Slovensku.

Spojenie s O2

Ukončenie predaja služieb Kuki SK na Slovensku je obchodným rozhodnutím spoločnosti O2 Czech Republic a.s., ktorá prevzala Kuki Slovensko od 1. júna 2024.

 

Áno, pre existujúcich zákazníkov sa nič nemení, len ukončujeme predaj služby novým zákazníkom na našej webovej stránke. Ak teda v súčasnosti využívate službu Kuki, bude fungovať tak, ako ste boli zvyknutí. Samotná internetová televízia Kuki nekončí, využívajú a ponúkajú ju aj naši veľkoobchodní partneri.

 

Ak ste existujúcim zákazníkom Kuki SK, nemusíte sa ničoho obávať, cena za služby zostane rovnaká.

 

Všetky kontakty zostávajú rovnaké ako doteraz. Zavolajte na zákaznícku linku +421 277 279 977, k dispozícii je aj e-mail spytajsa@kukitv.sk. V prípade výpadkov, porúch alebo technických otázok sa obráťte na technicka.podpora@nej.cz.

 

O Kuki

Kuki je internetová televízia, ktorá ponúka vyše 140 TV staníc, ale tiež stovky filmov a seriálov. Pustiť si ju môžeš na staršom aj smart televízore, na počítači, v mobile a tablete. Kuki funguje na internetovom pripojení, takže na jej sledovanie nepotrebuješ satelit ani žiadne iné technológie okrem internetu.

 

Kuki si objednáš jednoducho u našich veľkoobchodných partnerov.

 

Áno, Kuki funguje na celom Slovensku a vo všetkých krajinách Európskej únie.

 

Na správne fungovanie Kuki je potrebný internet s rýchlosťou aspoň 2 Mb/s, ale pre čo najlepší zážitok zo sledovania odporúčame vyššiu rýchlosť. Pri veľmi nízkej rýchlosti internetu totiž nie je možné dosiahnuť maximálnu kvalitu obrazu. Kuki využíva tzv. adaptívny streaming, pomocou ktorého prispôsobuje kvalitu obrazu aktuálnej rýchlosti internetového pripojenia.

 

Kuki funguje na princípe predplatného, ktoré môžeš kedykoľvek zrušiť. Využívanie Kuki ukončíš v Kuki konte, a to tak, že z konta odstrániš svoju platobnú kartu: v sekcii „Moje platby” klikneš na tlačidlo „Zrušiť kartu”. Ak za Kuki platíš prevodom z účtu, stačí, ak si nedobiješ predplatné a služba sa ukončí dňom vypršania mesačného predplatného.

 

Kuki štart je základná tarifa, ktorá je určená pre nenáročných divákov a slúži na zoznámenie sa s telkou Kuki. Sledovanie Kuki na mobile, tablete alebo v prehliadači umožňujú tarify Kuki malá, Kuki veľká a Kuki extra.

 

Funkcie

Áno, je to možné, a to vo všetkých tarifách na TV staniciach, ktoré majú k dispozícii funkciu spätné prehrávanie. Programy môžeš kedykoľvek zastaviť a pretáčať dopredu a dozadu. V prípade práve vysielaného programu sa tak ľahko presunieš na jeho začiatok.

 

Spätné prehrávanie je funkcia Kuki, vďaka ktorej môžeš spätne sledovať programy, ktoré si nestihneš pustiť v živom vysielaní. Môžeš ich pozerať až 7 dní spätne, a to v závislosti od konkrétnej tarify a TV stanice. Rozsah tejto funkcie si overíš v prehľade TV staníc v našej ponuke.

 

Áno, Kuki má vlastnú videotéku s názvom Kino, kde si môžeš požičať slovenské aj zahraničné filmy. Požičiaš si ich buď za jednorázový poplatok alebo dokúpením vylepšenia Naviac Kino alebo Naviac kino plus, ktoré ti sprístupní desiatky až stovky snímok naraz.

 

Áno, súčasťou Kuki je aj funkcia nahrávanie, ktorá ti umožní nahrávať až 100 hodín akýchkoľvek programov. Veľkosť úložného priestoru nahrávok závisí od tarify, ktorú si vyberieš. Úložný priestor si môžeš kedykoľvek rozšíriť pomocou vylepšenia Nahrávam 50 a Nahrávam 100. Po zakúpení štandardnej tarify máš zdarma 10 hodín priestoru, v ktorom ti nahrávky ostanú uložené 14 dní od odvysielania.

 

V Kuki si môže každý člen domácnosti vytvoriť vlastný užívateľský profil. Po vytvorení profilu si môžeš Kuki prispôsobiť podľa seba bez toho, aby tieto zmeny ovplyvnili profily iných členov domácnosti. Napríklad si zmeníš poradie TV staníc, vzhľad užívateľského prostredia alebo si prispôsobíš funkcie Kuki podľa seba.

 

Áno, na výber máš z troch vzhľadov: moderný, klasický a detský. Moderný vzhľad kladie dôraz na kvalitnú grafiku a animácie a môžeš v ňom meniť všetky nastavenia. Klasický vzhľad je zjednodušený, má kontrastné farby, zväčšené texty a riadkového programového sprievodcu. Detský vzhľad zas prehráva iba programy vhodné pre deti.

 

Áno, môžeš. Namiesto prepnutia profilu na detský však odporúčame založiť úplne nový profil, ktorému hneď nastavíš detský vzhľad. Nebudeš tak musieť svoj pôvodný profil prepínať späť do moderného/klasického zakaždým, keď budeš chcieť sledovať iné než detské programy.

 

TV stanice

Kuki ponúka vyše 140 TV staníc rôznych žánrov: všeobecné, športové, detské, dokumentárne, zahraničné, filmové, hudobné, voľnočasové aj erotické. Kompletnú programovú ponuku nájdeš tu.

 

Ide o bonusový TV kanál, ktorý každý mesiac meníme za iný. Prezentujeme pomocou neho nové programy a podľa záujmu divákov ich prípadne zaraďujeme do stálej ponuky. Promo kanál je pre všetkých zákazníkov zdarma a v Kuki ho nájdeš vždy na konci programovej ponuky pod názvom Promo kanál. Môžeš si tak otestovať programy, ku ktorým v rámci svojej tarify nemusíš mať prístup.

 

TV stanice si môžeš v Kuki bezplatne vymeniť raz za 30 dní. Zmenu vykonáš jednoducho vo svojom Kuki konte v sekcii „Moje kanály”.

 

TV stanice si ľahko vymeníš vo svojom Kuki konte v sekcii „Moje kanály”. Výmena TV programov je možná iba v tarifách Kuki malá a Kuki veľká. Tarifa Kuki štart sa skladá iba z pevnej ponuky programov a tarifa Kuki extra ponúka všetky programy naraz.

 

TV stanice v tarifách Kuki malá a Kuki veľká sa skladajú z dvoch častí: povinnej a voliteľnej ponuky. Zatiaľ čo povinná časť ponuky je pre všetkých rovnaká a nedá sa meniť, vo voliteľnej ponuke si TV stanice vyberáš sám. V oboch tarifách si volíš polovicu programov, a to zo širokej ponuky 80–140 TV programov (v závislosti od tarify). Svoj výber môžeš raz za 30 dní bezplatne zmeniť.

 

Áno, môžeš. Stačí si objednať vylepšenie Naviac kanál, vďaka ktorému si do Kuki pridáš TV kanál, ktorý ti v tarife chýba. Prípadne si objednaj vylepšenie Naviac 5 a získaj ďalších 5 kanálov. Obe vylepšenia si objednáš vo svojom Kuki konte.

 

Novo pridanú TV stanicu nájdeš vždy na úplnom konci programovej ponuky až za rádiami. Z tejto pozície si môžeš TV stanicu posunúť vyššie. Ak ju v ponuke stále nevidíš, skús zariadenie (set-top box, smart TV, mobil a pod.) reštartovať, prípadne ho na chvíľu odpoj od elektriny.

 

Vylepšenia

Vylepšenia sú jednotlivé dokúpenia k tarifám, vďaka ktorým si Kuki vylepšíš o niektorú z požadovaných funkcií. Môžeš si takto do Kuki pridať ďalšie TV programy, viac priestoru na nahrávky alebo špeciálne filmové balíčky. Všetky vylepšenia si ľahko objednáš priamo vo svojom Kuki konte.

 

Vylepšenie Naviac seriály je špecialitou telky Kuki. Získaš s ním prístup do knižnice plnej seriálov a ďalších televíznych programov a relácií, ktoré môžeš sledovať až 6 mesiacov od odvysielania. Za 2,50 € mesačne tak môžeš sledovať tisíce hodín seriálov na jednom mieste a nemusíš si pamätať, kedy a na ktorom programe seriál dávali. Kuki za teba najpopulárnejšie programy nahráva a prehľadne radí do sekcie Seriály. Jediné, čo potrebuješ, je mať sprístupnenú TV stanicu, z ktorej je nahrávka vytvorená.

 

Zariadenia

Áno, Kuki si môžeš v jednej chvíli pustiť na viacerých zariadeniach naraz. Napríklad ju môžeš sledovať na televízore a zároveň na mobile, pričom ti na každom z týchto zariadení môže bežať iný program. Počet súbežne spustených zariadení sa líši v závislosti od konkrétnej TV stanice – na niektorých staniciach môže byť z dôvodu dodržania licenčných podmienok sledovanie na dvoch zariadeniach obmedzené.

 

Kuki môžeš sledovať cez set-top box (v prípade, že máš starší televízor), na smart TV a smart boxoch, ale aj na počítači, mobile a tablete. Zoznam všetkých zariadení, ktoré Kuki podporuje, nájdeš tu.

 

Zoznam všetkých smart televízorov, ktoré Kuki podporuje, sme pre teba prehľadne spísali tu. Stačí sa pozrieť, či je medzi podporovanými zariadeniami uvedená aj tvoja smart TV.

 

Stačí si do smart TV, mobilu alebo tabletu stiahnuť a nainštalovať aplikáciu Kuki. Po jej spustení zadáš prihlasovacie údaje do Kuki konta a ihneď môžeš začať pozerať televíziu. Návod na inštaláciu aplikácie pre jednotlivé zariadenia nájdeš tu.

 

Áno. Ak chceš Kuki sledovať na viac než 1 fixnom zariadení (set-top box, smart TV, smart box), dokúp si vylepšenie Naviac telka. Toto vylepšenie je možné dokúpiť celkom dvakrát, takže môžeš mať Kuki až na troch televízoroch.

 

Set-top box budeš na sledovanie Kuki potrebovať, ak máš doma televízor bez možnosti pripojenia na internet, tzn. nevlastníš smart TV. Set-top box je možné pripojiť k akémukoľvek televízoru s HDMI konektorom na zadnej strane, takže Kuki bez problémov spustíš aj na starších typoch televízorov. Set-top box pre Kuki môžeš objednať tu.

 

Áno, zapojiť set-top box Arris, ktorý je určený na sledovanie Kuki zvládne každý. Dáme ti k nemu podrobný a prehľadný návod, takže stačí chvíľka a set-top box máš zapojený.

 

Za fixné zariadenie považujeme smart TV, set-top box a smart box. Mobilné zariadenia sú mobily, tablety a počítače.

 

Technické problémy

Na oprave usilovne pracujeme, v medzičase sa však tento problém dá obísť. Ako na to? V nastavení iPhone ručne vypni Wi-Fi (nie cez zrýchlenú voľbu) a zapni mobilné dáta. Následne zapni aplikáciu Kuki a akonáhle sa aplikácia Kuki spustí, zapni si Wi-Fi.

 

Ak sa ti nečakane zhorší kvalita obrazu, skús overiť svoje pripojenie na internet – reštartuj router a skontroluj správne zapojenie všetkých káblov. Príčinou môže byť aj znížená rýchlosť tvojho internetového pripojenia. Ak máš kvalitu obrazu nižšiu hneď od začiatku využívania Kuki, choď do sekcie „Nastavenie” a skontroluj, či je kvalita obrazu nastavená na hodnotu „vysoká”. Ak nie, môžeš si ju ľahko zmeniť.

 

Najprv skontroluj, či máš správne zapojený set-top box, respektíve smart TV. Ak si Kuki púšťaš na mobile alebo tablete, over si, či je tvoje zariadenie kompletne v poriadku. Ak ti Kuki stále nejde spustiť, skontroluj ešte funkčnosť svojho pripojenia na internet. Ak si nevieš rady, pomôžeme ti technické problémy odstrániť. Zavolaj na zákaznickú linku +421 277 279 977 (8.00-20.00) alebo napíš na nonstop technickú podporu technicka.podpora@nej.cz.

 

 

Operatorka netbox

Potrebuješ poradiť?

Zadaj svoje telefónne číslo, my ti zavoláme a s čímkoľvek poradíme. Neboj, spamovať ťa nebudeme.